Waarmee kunnen we je helpen?
Heb je een verzekering van Hiscox en wil je een claim indienen? Snel schakelen beperkt vaak verdere schade. Meld je schade dus direct bij je adviseur. Bereik je hem niet? Bel dan onze schadeafdeling op +31 (0)20 517 0700 of stuur een e-mail naar [email protected]. Hieronder lees je welke gegevens we vervolgens nodig hebben.
Schade indienen
Cyberincident
Krijg je te maken met een cyberincident? Bel ons dan zo snel mogelijk. Ons 24 uurs Incident Response-alarmnummer is: +31 (0)20 517 0700
Particuliere verzekering
Heb je een particuliere verzekering van Hiscox? Dan hebben we de volgende documenten nodig.
- Dit schadeaangifteformulier, volledig ingevuld en ondertekend.
- Foto's van de schade (en van de oorzaak indien van toepassing).
- Offertes of facturen.
Zakelijke verzekering
Voor een zakelijke verzekering van Hiscox hebben we de volgende informatie nodig.
- Dit schadeaangifteformulier, volledig ingevuld en ondertekend.
- Je polisnummer en naam
- Aansprakelijkstelling
- Je standpunt in de zaak (en overeenkomst opdracht + algemene voorwaarden indien van toepassing)